keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

sieluni täydeltä onnea

hei vaan kaikille!! :) en suinkaan oo teitä unhoittanut, vaan kuten sanottu: lukio tappaa viimeisimmätkin sosiaalisuuden rippeet! tosiaan siis... lukiojaksoa tässä vietellään ja odotellaan että se loma sieltä hyppisi tähänkin suuntaan - tarvetta näet olis.

huilun D-tutkintoon on enää viikko ja pakko myöntää että melko hyvässä mallissa mennään. huolimatta työssäoppimisesta johtuneesta 3kk:n tauosta, oon saanu kirittyä HUIMASTI kiinni. 

meillä on aina ollu tapana lisäillä vähän näitä merkintöjä..
voin luvata, että melkein jokaisella saman opettajan oppilaalla
on tän näkösiä nuotteja

mulla on maailman paras soitonopettaja. ei voi muuta sanoo. se vaan on loistava!


tässä toinen tutkintoon tuleva etydi. värit vaihtu
ku ei löydetty enää punasta... se oli kadonnu mystisesti.
mut nuotteja on kiva väritellä tällee :D


henkilökohtasesti tykkään tosta fff jutusta.
liiottelu on kivaa...

kuten tässä todetaan, YLITULKINTA on ERITTÄIN ok!
muistakaa se...

mun yhdeksän vuoden huilu-ura musiikkiopistossa päättyy tänä keväänä mutta se loppuu huikealla menestyksellä. en mä huilun soittamista silti lopeta, vaik se musiikkiopistossa loppuiski. se on rakas harrastus ja nicholas tulee aina oleen mun loisto huilu!

kiirehdi kesä kiltti.. en jaksa enää odottaa!


ja tällanen pieni puolueellinen ilmoitus kaikille;
 PATA SYDÄN SYKKII! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti