tiistai 9. heinäkuuta 2013

käytettyä ja uutta

kävin tänään kirpputoreilla janikan kans ja tein löytöjä! ihan kunnollisiakin. 

edetään mielettömyys järjestyksessä. älkää kysykö...


VILAn farkut, 4€, lyhennän
hame 2,5€ , tarkoitus lyhentää. 

sulonen laatikko. tän tuleva paikka on parin vuoden päästä mun omassa
kämpässä. en suunnitellu tätä edes käytettäväks nyt :)
15€ (ehkä pikkasen kallis..?)
kaikki kolme yläpuolella olevaa on sellasia, mistä mein äiti ehkä sanois että ihan turhia. paitsi ehkä noi farkut. mutta se itte on kannustanu mua menemään kirpparille, niin tässä oli saalis :) ite oon hyvinkin ylpeä suorituksesta ^^

jotain hyödyllistä. astiasto jota kerään on Arabian Arctica ja löysin kolme syvää ja kaks matalaa lautasta 5€/lautanen. ei huono...

mulla on useesti hyvin kummallinenkin vaatemaku ja joskus taas perus massatyyli. oon todennu, että jokasessa meissä asuu se siisti kauluspaita-hame-jakku -täti ja sitten joku omavalintainen genre. ite oon osa-aikahippi. kävelin janikan kanssa nostamaan automaatilta rahaa ja kun tultiin takas, yhden liikkeen pihalla oli rekkejä jossa luki: vaatteita 5€ ja 10€. no, totta kai mä kävin ne läpi ja löysin jotain, joka alko heti naurattaa ja toi muutenkin aikasempaa paremman fiiliksen ja kesäsen olon. sovitin kahta erilaista mutta ostin mielestäni sen kivemman.


tähän äiti sanois: "voihan hippi sua!" ja naurais :) ei tää oo sellanen mistä mein äiti kovasti tykkäis, mutta on mun näkönen ja omat on rahani ^^ varaveli totes että mul on päälläni joko mummon verhot, päiväpeitto tai pöytäliina. saan kai ite päättää mikä niistä?

seuraavaks meen shoppailemaan vasta briteissä. lupaan! rahapussi huutaa hoosiannaa muutenkin, mutta kyllä siellä aina säästöostoksille varaa on :) ja kun ne kaikki tulee varmasti käyttöön. 


vielä vähän kesätunnelmia

seuraavaksi tämä tyttö hyppää paljuun!


-jensku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti