sunnuntai 8. joulukuuta 2013

aistit hukassa - lost my senses

taas on loistava selitys pitkälle kirjottamattomuudelle. 1) en saa aikaseks 2) joku muu asia sattuu tuleen tielle 3) on vaan muuten jotain muuta tekemistä, joka sattuu olemaan kivaa (esim. haliminen)

again I've got a brilliant reason for my break with this writing. 1) I have no the feeling to write 2) something else comes on my way 3) I just have something more fun to do at the time (f.ex. cuddling) 

oon tässä yli kolme viikkoa sairastanut ihmeellistä flunssaa, joka ehkä alkaa paljastua allergiareaktioks. ei voi sanoo vielä varmaks, mutta kun homekoirastakin jo melkein käyn, niin saattaapi olla että tässä kämpässä hometta on. olo on kaikin puolin tukala (nenä tukossa = en saa henkee = en maista/ haista mitään). ja hassusti myös naama on alkanut reagoida tavalla, jolla se ei aikasemmin oo pahasta olostaan ilmottanu. mun vasemmalle puolelle kasvoja nenän varteen ja poskelle on tupsahtanu pieniä näppylöitä jotka on helkkarin kipeitä! huulet rohtuu (se nyt on normaalia) ja lohkeilee, kohta varmaan ilmaantuu pari stressiherpestäkin! (ei olis uus juttu..) tää on vaikein asia sen suhteen, että haluaisin naaman olevan kunnossa jouluun mennessä, eikä tää nyt niin kamalan hyvältä näytä. mun pärställäni siis on oma joulukalenteri joka yllättää. 

I've had this awful weird flu for three and a half-weeks now which starts to reveal itself as an allergic reaction. I can't be sure yet but I could be a mold dog as well, because of my sneezing, it may be possible that this apartment has mold in it. somewhere. on top of it all, my condition is ticklish (I've got blocked nose = I can't breathe = I don't taste/smell a thing). and my face also reacts very odd way comparing to other ways my skin reacts when it has an allergic reaction. almost the whole left side of my face has weird pimples on my nose and on my cheek also and they hurt a lot! my lips are dry (that's normal for me) and soon there will be maybe couple of cold sores too! (not a surprise either) this is hard for me, 'cause every Christmas I just hope I could be pretty like I got no allergy at all but this doesn't look good now. I think my face has it's own Christmas calendar, which contains only pain for me.

tänään olin kattomassa Tuomaksen peliä Vammalassa serkun kanssa ja sattuipa käymään niinkin hauskasti että se pääsi kentälle. parin viimisen pallon ajaks mutta pääsi kuitenkin! oon ihan hirmu ylpee siitä, eikä ollu hiustenkaan lähtö kaukana (ekasta liigapisteestä edeltävä saa leikata hiukset millai haluaa ja niitä täytyy pitää päivä ja sit ne saa leikata pois). huomenna se mokoma lähtee Kroatiaan pelaamaan ja tulee vasta torstaina, mutta toivottavasti saan seuraa siks aikaa. sen jälkeen meen varmaan koeasumaan Tuomaksen kotiin, jos vaikka tää tauti helpottais ja näyttäisin jouluna hirviön sijaan ihmiseltä.

today my cousin and I were watching my boyfriends volleyball game and suddenly he was lucky and got some time in play too; only for the last two or three points but anyway! I'm so proud of him and he losing his hair wasn't so far either (when you got your first league game point, the previous one gets to cut this players hair the way he wants and this hairs style has to be worn at least for next 24 hours and then you can cut it the way you see it better). tomorrow this love leaves to Croatia to play and comes back on Thursday but hopefully I'll got some company for that time. when he comes back, I'll maybe go and live at his home as a test for my face and this flu if it helps even a bit if i didn't live at my place and I could look like a human instead of a monster.


kuvia ei nyt ole, koska en ole saanu aikaseks.
postaan seuraavaks jotain tästä asunnosta,
kunhan saan sen sellaseen kuntoon.

this time I've got no pics, 'cause I have
been too lazy. next time I'll post
something about this place I live
when I have cleaned it that way.

näkemisiin! see you again!

-jensku-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti