lauantai 2. helmikuuta 2013

loppu hyvin, kaikki hyvin

kolme kuukautta sitten alkoi työssäoppiminen suuren suuressa helsingissä.. no, nyt se on loppu. ja tässä lopputulos;


ai ai ai... varmasti yli 35 kg tavaraa!!
noita ei ollutkaan niin kovin hulvatonta raahata... 300 metriä bussipysäkille! toi "kasarilaukku" paino kaikista eniten! ja kiitos sille, joka keksi rautatieasemalle ne lokerikot, koska muuten meikäläisestä olis ollu jäljellä vaan kasa tavaraa. 

mulla oli tapaaminen työnantajan kanssa ja jännitti ihan SAIRAASTI! koska mulle kieltämättä oli sattunu muutama moka, joista olin aiheellisesti saanu mukavat saarnaukset, ja niitten kuuleminen jännitti. ja se, että olin yhdessä vaiheessa kiinni 15 000 eurossa, oli yhtäkkiä vaan sattuma muiden joukossa ja siihen ei edes palattu. sen sijaan mä sain kortin, jossa luki;

"Hei Jenni, kiitos ajasta, jonka mun kanssa
harjotteluun uhrasit! Pahoittelen,
etten kyennyt sua ajallisesti enemmän
opastamaan. 
Lyhyemmässäkin ajassa kanssasi kyllä huomaa,
että kunhan kunnioitat omaa itseäsi
ja työtapojasi, niin 
pystyt luomaan itsellesi menestyksekkään
tulevaisuuden alalla. :) "

ja kun tultiin ravintolasta ulos, sain halin. sen jälkeen maapallon kokonen kivi vyöry pois mun sydämeltä. SE ON OHI NY! enää ei tarvi stressata mistään. koulu ja kela on mun seuraavat ongelmat, mut ne etenee omalla painolla. 

nyt on hyvä olla!


tästä jensku jatkaa kohti uusia seikkailuja!


4 kommenttia: