maanantai 25. helmikuuta 2013

uusi ilme, uudet kujeet

SUPER PALJON ANTEEKS!! uskokaa tai älkää, ni oon ollu ihan liian kiireinen... tässä on ollu kaikkee epämäärästä, ettei sitä aina muista purkaa ajatuksiaan ku ei edes tiedosta niitä kunnolla.

suurin hösääminen johtu wanhoista. heti kun kotiuduin helsingistä, pääsin kaikkiin harjoituksiin ja aloin oppia viimeisetkin tanssiliikkeet. olin tosi onnekas, koska parini kävi helsinkisäädöistäni huolimatta kaikissa harjotuksissa. kun pari osaa viedä, on tytön helpompi säätää omiaan sinne väliin ;) 

wanhat ohi, jatkot myös. seuraavana päivänä, 16.2., luokkakaverin hautajaiset. Laura lähti enkelinä joukostamme 1½ viikkoa ennen kun työssäoppiminen loppu. ikävä on. mutta onneks mulla on jotain suurempaa, johon turvautua ja joka pitää mut kasassa. Lauran muiston vuoksi sanoitin oman biisin, johon kaverini tekee soinnutuksen ja toivottavasti hamaassa tulevaisuudessa saatais se valmiiks.



siellä se enkeli menee <3

vietiin ystävänpäiväkukkia




"mistä löytäisin mä ystävän/samanlaisen tai vielä enemmän/ kaikki kaunis täältä katoaa/sinä lähdit enkeleiden matkaan/"






















taisin joskus aikaisemmin postata tästä hiussuunnitelmastani wanhojen jälkeen. alkuperäinen ideahan oli rastat, mutta helsingissä "valaistuin" ja muutin suunnitelmaa. ja jos nyt ihan rehellisiks ryhdytään, ni mulla ei oo edes niin paljoa hiusta, että siitä sais montaa rastaa päähän. korkeintaan kolme! siispä päädyin polkkatukkaan ja olen siitä hirmu ilonen! elämä helpottuu (osittain) kun ei tarvi miettiä miten hiukset laittaa aamulla, ku niitä ei saa mitenkään erikoisesti, jne..

LÄHTÖTILANNE                                                   LOPPUTULOS





tätä vois vaikka luonnehtia sanoen; rakastuin uudelleen mun hiuksiin!
hyvästi nuttura, tervetuloa polkkatukka!


ja tästä eteenpäin yritän laittaa jonkin näköistä mielenkiintoista sepustusta useammin ja nyt se saattaa vielä olla mahdollista, kun ei ole enää mitään erikoisia sekoilu tarpeita :D



p.s. muistakaa kattoo liviltä 7.3. klo 21 alkaen Sisustusarkkitehti Marko Paananen!!!




1 kommentti:

  1. Sulle on haaste -> http://pre-chan.blogspot.fi/2013/03/adagio.html

    VastaaPoista