lauantai 9. maaliskuuta 2013

aurinkoo ja laatuaikaa


tää postaus on melkosen kuva painotteinen. koska julppu oli kekseliäs ja pyysi mua kuvailemaan, niin sain tosi hauskoja kuvia meistä. 







mä en tiiä mitään parempaa, ku kevät aurinko. se on jotain niiiiin ihanaa ku näkee auringon sen pitkän pimeys jakson jälkeen. luonnonvalo vaan antaa jotain tosi ihanaa energiaa josta saa virtaa päivään. 

ja kuten ootte mun postauksista varmaan huomannukki, ni mun elämän sisältöön sattuu kuulumaan tosi vahvasti serkut. mulla kun sattuu niitä olemaan melko runsaasti. kaikkien kans ei ehdi näin paljoo laatuaikaa viettämäänkään, mutta kyllä ne kaikki yhtä rakkaita on. niitten kans tulee jostain syystä kuvailtua aika paljon. ei se mitään haittaa, on se hyvä et joku  saa mut ottamaan kameran mukaan. <3















you can't even imagine how pretty you are




kun on ystävä, pidä hänestä kiinni ja ota aina kamera mukaan. koskaan ei tiedä mitä elämä tuo tullessaan ja kun tämä ystävä on poissa, voit katsella hänen kanssaan räpsittyjä kuvia. niiden arvo nousee kummasti kun toinen on poissa. 

jensku ja julppu kiittää! 
aurinkoista kevättä ja muistakaa
ottaa kamera mukaan. 
koskaan ei tiedä mitä kuvattavaa voikaan
löytää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti