tiistai 9. heinäkuuta 2013

löhöilyä kera manikyyrin ja gleen

otsikosta aiheutuvaa harhaan johtavaa mielikuvaa voisin korjata ja ilmoittaa tehneeni siitä huolimatta tänään töitä. suhteellisen paljon. mutta kun ne on saanut hoidettua, on aikaa sille löhöilyllekin. 

ellu pyysi mua kuvailemaan sen kans ja totta kai mä menin. saatiin heinoja kuvia ellusta ja veera-cockerista. ja vähän muustakin..



kovasti tykkään tästä riippukeinusta


jonkun täytyy osata ottaa lunkisti

ellu

huomasin äsken, että nää mun blogin kuvat on aina kamalan pieniä, joten suurensin niitä ihan kunnolla. nyt niistä näkeeki edes jotain :D






ehtoon saldo!


mun on pitäny monta päivää laittaa nää mun kynnet, mutta en oo saanu aikaseks ja sitten alan vääntämään niitä klo 23.06 tai jotain siihen suuntaan. kun omistan niin kovin hauraat kynnet, niin täytyyhän niitä jotenkin vahvistaa, kun ovat päässeet kasvamaan edes noin pitkiks. tykkään näperrellä ja manikyyristä teki entistä parempaa nachot, guacamole ja kermaviili sekä tekstausseura ja glee taustalla :) ja kuka väittää, ettei naiset pysty moneen asiaan yhtäaikaa!

josta tuleekin mieleeni tämän päivän lenkitykset...



minä ja kolme koiraa! hahaaa! yhdellä kädellä! koittakaapas sitä... 



wind, do me a favor and push me a bit forward

tähän kuvaan päätän tällä kertaa. kesä vaan on ihanaa ja siitä pitää nauttia niin kauan ku sitä kestää!

-jensku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti