tiistai 13. marraskuuta 2012

aivopesun makua..

en yleensä oo huonouninen, mut eilen illalla tapahtu jotain ihan kummallista. aloin ajattelemaan vanhojen tansseja, mekkoo sinne ja jopa mun häitä :D (joo, ehkä liian aikasta, mut minkäs sitä ajatuksilleen yöllä voi)


tää suurkaupunkielämä on mitä ilmeisemmin saanu mun aivoni ihan sekasin!


tällanen päähänpisto mulla on ollu
jo jonkun aikaa... haluaisin tollasen jonkun
3-4 mm paksun.

savanni.com


haluun tällaset silmälasit!
en vahvuuksilla, koska en tarvii,mut kuitenkin!
ja tollanen huulipuna on niiiiiin mun juttu!
H&M:n sivuilta




en saanu unta niinku.. puoleen tuntiin, ku olin miettiny tätä kaikkee. ilmeisesti hain itteeni ja paikaa täs yhteiskunnas.

oon pitkän aikaa jo halunnu rastoja, koska mun rakkaalla kaverillani ne on ja sen päässä ne on tosi kauniit! puhuin siitä äitille eka sillee, et haluisin vaan pari kolme, mut äiti tuli ja sano et haluisiks sä sellaset koko päähän ja mä katoin sitä aivan H. Moilasena! MUN äiti, joka on maailman siistein ja perfektionistisin ihminen jonka tiiän ja se ehdottaa mulle rastoja!! luonnollisesti sanoin joo! :D

mut sitte... aloin miettimään tätä asiaa eilen jo ratikassa ja tein itelleni ihan totaalisen erilaisen lookin. haluan ittelleni sittenkin hieman ylipitkän polkkatukan, jonka voi kihartaa. siihen sopis kaiken maailman hatut ja muutki hauskat. 


eihän meikäläisestä enää mitään laiheliinia saa
mutta tällaset olis kivat! tai edes tän tyyliset!

lainattu blogista

täällä päin uskaltaa olla enemmän oma ittensä kun kukaan ei tunne ja jatkuvasti ei nää, että joku kyyläis ja kattois perään. kotipuolessa sitä tapahtuu jatkuvasti. kummasti ihmiset välittää siitä mitä muilla on päällä! (okei, myönnän. teen sitä itekki joskus... mut tääl sitä ei tuu tehtyä lainkaan) 


mä alan kai alitajuntaisesti ettii sitä mun naisellista puoltani. rakastan vaatteita, mutta jos on opiskelijan rahapussi, ni ei kyllä hyvä heilu. rahaa menis vaikka hur mycket mut ku ei oo, ni ei voi tuhlatakkaan. ens kesäks ajattelin hakee Sokokselle kesätöihin (saattaa päästä suosituksillakin, kun on tää S-Marketin myyjänä oleminen taustalla). 


oon todellakin päättäny, että kotiin en jää! säälittävän pieni kaupunki, jossa ei oo melkein mitään! kaikki tuntee toistensa asiat paremmin ku asianomaiset itte jne. mä en tykkää sellasesta ja siks mä sovin hyvin tänne ihmispaljouteen!

kiitos rakkaan äidin, sain etukäteen joululahjaksi
nämä IHANAT Hai-saappaat! äiti on paras


ja näin loppuun iloisia kuvia tyytyväisestä "melkein helsinkiläisestä" :)






itselaukaisin on kiva keksintö
hymyä huuleen ja aurinko paistaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti