maanantai 12. marraskuuta 2012

isänpäivä viikonloppu kotona

en millään olisi halunnu käydä kotona, mutta pakko sinne oli mennä. onnekseni kaverit ottivat lähes heti yhteyttä kuullessaan tulostani kotikulmille. perjantai-ilta olikin melko hupaisa vatsalihaksia treenatessa!


toki meillä oli mässyä matkassa..




oli se jossain vaiheessa ihan täynnäki
kunnes jotain tapahtu ja niitä oli näin vähän

en tiiä ootteko huomannu vielä, mutta mä rakastan nauramista ja niin taitaa mun kaveritki.. ainakin tykkäävät siitä!


tässä loistava kuva siitä miten käy, kun syö suklaata...

kyllä. mulla ja mun kavereilla on yhessä tosi hauskaa!




perjatai menikin tossa. lauantai oli aika lame koska sato ja mul oli muutenki vähän kökkö fiilis, ku en olis halunnu huideen yhtään. näin taas kavereita ja tehtiin hiukan matikan rästitehtävii, juotiin teetä, syötiin suklaata ja naurettiin mun ilmeille. harmi ettei mul oo niistä kuvaa...


isänpäivä aamu. väkersin iskälle jo perjantaina lähtiessäni kortin, mut ku olisin halunnu kopioida yhen vanhan kuvan ja laittaa sen siihen, mut musta väri oli loppu, ni päätin sitten piirtää kotona lauantai-iltana sen kuvan siihen.


tällanen siitä sitten tuli!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti