tiistai 20. marraskuuta 2012

alku aina hankala, lopussa kiitos seisoo!

 voi että mikä viikonloppu! anteeks että kirjotan tän vasta nytte, mutta eilen oli vähän.. hektistä.

taas viikonloppu yhdessä postauksessa:

perjantai:

lähdin hyvin kyrpiintyneenä kotia kohti klo 14 bussilla... kiinnostus ei ollu korkeella, koska tiesin, että Turussa oli menossa Maata Näkyvissä -festarit ja MÄ EN PÄÄSSY NIIHIN!!!!! D: omia pikkusia ja muita ihania tuttuja sekä poikaystävä siellä ja MÄ en päässy, koska seuraavana päivänä orkesterin 20 v. konertti jossa piti olla soittamassa... no, menin toiseen kotiini rakkaan Elina-siskon luo. eihän se mun oikee siskoni ole, mutta kun on tullu muutaman vuoden ajan vietettyä viikkojakin niillä, nii on siitä jo toinen koti tullu! pyöräilin pimeessä "kakkos kotiin", vietin hetken, sitten kaveria vastaan Abc:lle ja tunnin päästä kotiin. 

lauantai:

herätys liian aikasin ja 9.15 lähtö kohti Säkylää... edelleen harmitti etten päässy festareille, kun tänään olis ollu kaikki hyvät bändit! no, hammasta purren keikalle.

okei.. pakko myöntää. meillä oli ihan hauskaa siellä. keikka meni melko putkeen mutta mulla ainakin oli hauskaa! porukkaa oli kattomassa ku pipoo ja olin vaan että WOW!! keikkaa seuras soittajien matka kebabille ;) ite söin vaan ranskalaiset. iltajuhla alko joskus puol 8 tienoilla. ohjelmassa Big Band -musiikkii sekä ihanaa Swengi Jengiä!!! toki siellä oli syötävääkin.



tässä on barska (baritonifoni) kokeilussa.
älkää antako käyrätorvistin käsittelyyn omia soittimianne!


hiusten laittoo iltajuhlaa varten.

kuvia itse pääkonsertista ei ole, koska äitini ei ilmeisesti osannut käyttää mun kameraa... kitti äiti!
















muiden treenatessa..
tunnelmat Big Band -treeneistä ennen illan
koitosta




entisiä soittajia fiilistelemässä



Big Band kokonaisuudessaan.
"speak english to your instrument when you
play some jazz or other big band -music"

ystäväni sähkökitarassa...  

vasket vauhdissa


ehkä tää iltajuhla vähän lievensi mun MNF ikävää.. mutta ei siellä ainakaan voinu olla nauramatta! :D kaveri kourii takapuolta ja demonstroi teinidiskotansseja mun kanssa.... tais siel olla jotain lievää paritustaki meneillään, mut kaikenkaikkiaan meno oli loistava! bileet loppu ilta 11 ja sitte lähdettiinki kotio nukkumaan.


sunnuntai:

juttelin yöllä mikin kans ja kyselin hiukan niitten kotiin tulosta. Turusta tulee meille kotiin noin tunnin verran ja pojat lupas poiketa matkalla!!! :') olin ihan törkeen ilonen päivällä, kun sain oman kultani edes hetkeks mein sohvalle ja pääsin kainaloon ja sain pusuja (ei ehkä niin tärkee info, mut joo..) 

alkuperänen suunnitelma kotiinlähdöstä oli, että sitten ku pojat lähtee, mut totesin et oon niin myöhään Helsingissä, että pelottaa joten jään sitte kotiin ja herään aikasin jne. no, pojat lähti ja ajattelin, että jään nyt sitte kotiin. itkin, kun tuli ikävä mikkiä ja sit tuli äiti ja markus kotiin. sit tuli ahdistunu olo etten halua jäädä Huittisiin ja niimpä lähdin kohti Helsinkiä klo 18 autolla ^^


hyvin kököstä viikonlopusta tuliki ihan jees :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti