maanantai 5. marraskuuta 2012

kun pissa meinaa tulla housuun!




tästä se päivä lähti käyntiin. ette arvaa kuinka jänskäsi istuu paikallises linkas missä kaikki oli niin rutiinimaisesti! ja olihan se hieno kokemus, ku tiesin, et mä tiedän missä jään pois jne. tänne ravintolaan käveleminen oli ihan törkeen kivaa, ja olin odotettua nopeempi joten olin sitte puol tuntia etuajassa ja ajattelin ottaa kuvia ja leikkii japanilaista turistia. 


vähän panoramaa siitä paikasta. toi rakennus ei OIKEESTI oo ton muotonen
istuin tossa pikku torilla yhellä penkillä pulut seuranani ja ohi meni ihmisiä, spåria ja linkkoja minkä kerkes. odotin, odotin, odotin... kello tuli 10 ja Ravintola Tori aukesi ja meikäläinen pääsi vessaan! (toi ei ehkä ollu tärkee info, mut ku jännitys oli liian suuri...) no, mun työnantajani, tunnettuna henkilönä, tuli (akateemisesti 10 min myöhässä) ja oli mukavan rento. lapsuuteni idoli istui juuri edessäni. ette arvaa kuinka paljon meikäläistä jännitti!


tää kuva ei liity mitenkään tähän,
se vaan oli hauska kuvata
mun työpäivä kesti 10.00-11.47. oli aika rento, eikö? aikani juteltua siellä työnantajani ja hänen työtovereidensa kanssa sain lähteä kotiin tai kaupungille. tosiasia oli se, että menin hoitamaan ekoja työtehtäviä, jotka jo sain. oon äitille hyvin kiitollinen, että mulla on liittymä, joka riittää mulle, koska tän päivän puhelinlaskusta olis tullu ISO!




päätin, että meen rautatieasemalle eri kautta, kun tullessa koska sillä tavalla mä ainoostaan opin tuntemaan paikkaa. onnistuneesti saavuin oikeeseen pleissiin ja matkalla ihastelin isojen vaatefirmojen sekä sisustusfirmojen näyteikkunoita vedet suupielissä! näitä ei edes huomaa, jos ei kiinnitä erityisesti huomiota tai hakemalla hae.



tästä mein opettaja tykkäis! 

en todella tiedä mikä tään on,
mut kuvasin kuitenkin


tääl myytiin hienon näkösii kalusteita, ni otin kuvan

toki pieniä vastoinkäymisiä mullekki on sattunu. en meinaan saa sellasta yleistä linkkakorttii ellen mee maistraattiin.. no, ehkä mä huomenna käyn selvittämässä sen.

nyt, jatkan ruudukon piirtämistä! hyviä öitä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti